FAQ

FAQ

FAQ ABOUT THE AGENDA & APPOINTMENTS


QUESTION: Volgens de agenda is het niet mogelijk een afspraak te maken voor de aankomende 3 maanden, klopt dit?


ANSWER:

Nee dit klopt niet. Elk 1e van de maand om 20:00 gaat de agenda open voor de maand erna.


VB: 1 Januari 20:00 gaat de agenda open voor februari.


Tip: door de maand heen veranderen er veel dingen en komen er wel eens plekken beschikbaar. Kijk daarom regelmatig op de website.



QUESTION: Kan ik mijn afspraak annuleren?


ANSWER:

Afspraken kunnen tot 24 uur van te voren kosteloos geannuleerd worden. Indien de afspraak binnen 24 uur geannuleerd wordt zal de aanbetaling komen te vervallen.


Bij NO-SHOW kunnen wij het volledige bedrag in rekening brengen.


FAQ ABOUT AANBETALING


QUESTION: Krijg ik mijn aanbetaling terug?


ANSWER:

Indien de afspraak 24 uur van te voren wordt geannuleerd wordt de aanbetaling dezelfde dag teruggestort. Het terug ontvangen duurt meestal 2 werkdagen en heeft als afzender MOLLIE.



QUESTION: Ik heb een buitenlandse bankrekening en kan dus niet via Ideal betalen. Hoe kan ik nu het beste een afspraak maken?


ANSWER:

Stuur een email of whatsapp met je: voor & achternaam, datum / tijd van de afspraak, Gekozen behandeling en je email adres.


wij zullen de afspraak in de agenda plannen en aangeven onder welke vermelding u de 25% aanbetaling kunt overmaken.


FAQ ABOUT SERVICES


QUESTION:  Is het mogelijk om bij Curliosity mijn haar te verven?


ANSWER:

Dit is helaas niet mogelijk.



QUESTION: Knippen jullie ook kinderen?


ANSWER:

Wij knippen pas vanaf 12 jaar en bieden dus ook geen kinderprijs aan.


Ben je met je kind al vaste klant bij ons? Vraag dan een knipafspraak aan via de mail of whatsapp.



QUESTION:

Ik heb stijl haar, is het ook mogelijk om hier meer slag of krul in te knippen?


ANSWER:

Nee dit is niet mogelijk. Ook met minimale slag kan het zijn dat onze knip methode niet veel verschil brengt. De methode die wij gebruiken om te knippen zorgt voor de juiste vorm van het kapsel en veranderd op geen enkele manier de natuurlijke krul.


Wij kunnen dus ook niet meer krullen inknippen dan u al heeft.



QUESTION: Ik weet niet welke behandeling geschikt is voor mijn haar?


ANSWER:

Contacteer ons via email of whatsapp. Geef aan wat je graag gedaan zou willen hebben aan je haar en in wat voor status je haar zich bevindt (bijv. beschadigd door overmatig stijlen). Eventueel kun je wat foto's meesturen en aan de hand daarvan adviseren wij welke behandeling het beste is.


QUESTION: Hoelang blijft de behandeling zichtbaar?


ANSWER:

Alle resultaten worden behaald door middel van de juiste styling & het juiste product gebruik. De behandelingen zijn allemaal natuurlijk en geven op de knipbeurt na dus geen blijvend resultaat.


Betreft de treatments zijn dit vooral voedende behandelingen om de haren of hoofdhuid extra te verzorgen & een boost te bieden.



FAQ ABOUT CURLTYPES


QUESTION: Welke service kies ik voor mijn krultype?


Answer: Krultypes zijn erg verschillend en kunnen nooit volledig in een kader geplaatst worden. Dat maakt het dan vaak ook moeilijk om een bepaalde service aan een type krul te koppelen.


Krultype 2c - 3c is van wavy tot kleine krullen. Vaak is dit europees tot en met gemixt haar.



Krultype 3c - 4c is van kleine krullen tot kroes haar. Vaak is dit gemixt tot en met afro haar.


Voor de type 3c - 4c behandelingen is er standaard extra tijd ingeplant omdat mensen met deze krultypes vaak een hogere dichtheid (lees: extreem veel) haar hebben.


Mocht je er toch niet uitkomen, stuur dan gerust een foto via de mail of whatsapp. Wij helpen je graag de juiste keuze te maken.


Share by: